| Попередня тема :: Наступна тема |
 |
Автор |
|
| Повідомлення |  |
|
Olka
|
Написане: вівторок лютого 13, 2007 6:16 pm Тема повідомлення: ВІТАМІНИ? ЗА І ПРОТИ? |
|
життя прекрасне, скоро прийде весна, вітамінів мало, годування грудьми і далі активне...
При вагітності я вітамінів не пила. Зараз думаю чи варто пити "простіші" комплекси (дуовіт наприклад).
Чи Ви вживаєте вітаміни? Які саме? Чому? |
|
| Догори |
|
 |
Ука
|
Написане: вівторок лютого 13, 2007 7:14 pm Тема повідомлення: |
|
А Ти відчуваєш якимось чином брак вітамінів чи ще чогось? Скажімо, анемія, слабість, проблеми з волоссям, зубами? |
|
| Догори |
|
 |
Olka
|
Написане: вівторок лютого 13, 2007 8:28 pm Тема повідомлення: |
|
наразі шкіра стала дууже сухою і чутливість зубів підвищена, а інших яскравих ознак я не зауважила |
|
| Догори |
|
 |
Ука
|
Написане: середа лютого 14, 2007 1:37 pm Тема повідомлення: |
|
Я не лікар. Тому радити не буду. Але я б не приймала. З вітамінами передозування часом набагато гірше ніж недостача, особливо несуттєва. |
|
| Догори |
|
 |
Olya
|
Написане: четвер травня 24, 2007 12:34 am Тема повідомлення: |
|
всім привіт! погоджуюся з думкою про "надлишок вітамінів". Будучи вагітною і тепер, коли годую грудьми донечку, спеціальних вітамінів не приймала!! просто стараюсь правильно харчуватись!!! одна лікар порадила мені НЕ захоплюватися вітамінами, оскільки їх надлишок може навіть сприяти розвитку ракових клітин
сьогодні з доцькою була в лікаря і та виписала дитині віт. "Мультитабс
". дівчата, а Ви давали своїм діткам вітаміни? і який результат? |
|
| Догори |
|
 |
Ука
|
Написане: четвер травня 24, 2007 11:18 am Тема повідомлення: |
|
Не давала |
|
| Догори |
|
 |
Olka
|
Написане: вівторок жовтня 23, 2007 6:32 pm Тема повідомлення: |
|
знайшла запаковану пачку елевіту, які хтось купив на мою вагітність.
Вирішила спробувати.... це просто бомба! Після кількох таблеток в мене змінилася шкіра на обличчі!! Уявляю яка ж там хімка, що воно так сильно діє! |
|
| Догори |
|
 |
tarasova